ŽIVOTOPIS A JAK DÁLE - postřehy z praxe od těch nejpovolanějších - personální agentury Peopledrive.
Jakkoli se personalisté a manažeři snaží o nezaujaté hodnocení, první dojem je pořád velmi silná informace, která nás vědomě či nevědomě ovlivňuje. První sekundy při čtení životopisu a úvodní telefonát s personalistou hrají důležitou roli. A jak první dojem v tomto případě umocnit?
Životopis je Vaší vizitkou a není radno jeho tvorbu podcenit. Navazujeme na dubnové vydání DESATERA při psaní CV a přidáváme pár dalších tipů:
Zjednodušte druhé straně čtení svého CV a v úvodu napište několik vět shrnujících, kdo jste, co nabízíte a co hledáte, třeba takto: Profesionál v zákaznické péči a konzultativním prodeji v oborech bankovnictví a telekomunikace s 5 lety praxe na individuální pozici a 2 roky v roli team leadera. Můj tým na mě oceňuje férovost, sdílení a otevřené jednání. V nové práci chci dále rozvíjet dovednosti projektového řízení a manažerské komunikace.
Své zkušenosti propojte s inzercí, můžete použít i podobná slova ze sekce náplně práce či požadavků.
Nezůstávejte jen u popisu práce, zmiňte své úspěchy nebo získané dovednosti, vysvětlete nedobrovolné důvody odchodů
Personalista si tvoří obrázek o uchazeči už při prvním telefonátu. Na co nezapomínat?
Představujte se celým jménem a usmívejte se (dělá to skutečně hodně!)
Archivujte si inzeráty, na které jsem se přihlásili
Mějte aspoň základní představu o společnosti a její činnosti
Buďte připraveni reagovat na otázky, jak si danou pozici představujete a co Vás na inzerci zaujalo
Nepředpokládejte automaticky osobní setkání, telefonát může být jedním z kroků výběrového řízení
Jestliže nemůžete mluvit, domluvte si pozdější čas volání
S tvorbou Vašeho CV, přípravou na pohovor či assessment centrum Vám rádi pomůžeme. Napište nám na info@peopledrive.cz.
Bình luận